سنگ صبور غمهام

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

سنگ صبور غمهام

آهای آدمها اگه کسی عشق منو دید بهش بگید

خیلی دلم واسش تنگ شده

دیگه نمیدونم بیاد من هست یا نه

انگاری دیگه نیس

چقدر دیگه منتظر بمونم و خبری ازش نشه

باورم نمیشه

یعنی یه بارم فک نمیکنه که من کجام حالم خوبه یا بده؟

اون که جونش بسته به جون من بود

اما حتی حالا سراغم ونمیگیره

منو رها کرد و رفت...

یادش بخیر پارسال این موقع با هم صحبت میکردیم

عجیبه هنوزم خیلی دوستش دارم

این دلتنگی منو میکشه



نظرات شما عزیزان:

من هنوز نمردم ..㋡
ساعت18:16---10 فروردين 1393
آבَمــها لازِمـﮧ چَنـــב وَقـتـ کـِـرکـِـره شــونو بــِکـِشَـלּ پاییـלּ ،







یـﮧ پارچـﮧ بــِزَنـَـלּ בَرش وُ بـنویسَـלּ :







کـِسے نـَمـُرבه ، فـَقـَط בِلَم گِرفتـﮧ ..!
پاسخ:آی گفتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ساعت 20:40 توسط سروش،سحر